Friday, April 24, 2009

Peristiwa untuk ingatan seorang ibu

Bulan April 09:
Salam untuk anak-anak ibu.

17.4.2009: Anak yang kedua : balik dari STAR, Ipoh dengan plaster di kepala ekoran dari permainan ragbi di sekolah. Keputusan ujian tingkatan satu mengecewakan kerana hanya mendapat 1 A sahaja. Bila ditanya..rupa-rupanya terlalu banyak games yang disertai: bola, ragbi, memanah, water polo,kawad. So you need to choose one or two and try manage your time for getting better for next result. Your father has warned you that you got only two choice from right now...either balik kampung or cluster school.

17.4.09 : Hari jadi anak ke lima : belum sempat untuk meraikannya. Insyaallah ibu akan meraikannya walaupun bukan bulan ini.

21.4.09 : Anak yang keempat patah tangan semasa di sekolah. Akibat dari lompatan yang melampau ditangga sekolah. Insyaallah ibu dan abah tak marah tapiiii......lepas ni your hiperactive we'll controll it. So right now you need to rest for a few days and cannot go out or play with your friends .

27.4.09 ; Appoitment di G.Hospital(GH) untuk dibuka simen bagi tangan yang patah tu. Minta-minta semuanya berjalan dengan lancar dan baik. Aminn....

28.4.09 : anak yang ketiga akan mewakili sekolah dalam bola baling. Rasanya sebagai pemain simpanan kerana keutamaan murid tahun 6. So ibu will remind her to set the things that she will need on that day.

catatan: kali ini ibu rajin untuk menulis tapi lepas ini tak tau lagi....coz sometimes so busy.
bye!bye!

No comments: